Vyhledávání       Obchodní podmínky       Nápověda
 
Antikvariát
ISIS
 
Hvížďala, Karel, 1941:
Jak myslet média


Hvížďala: Jak myslet média, 2005 Máj * Dokořán, Praha 2005

Rozsah: 288, [4] s.    Formát: 20,5x13,2
Popis: Brožovaná, velmi dobrý stav. (99%)

Cena: 150 Kč

Nakladatelské údaje:



Anotace:
Po knize Moc a nemoc médií dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 a 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci. Autor se domnívá, že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah, který mají ve staré Evropě, budeme k ní patřit, budeme s Evropou "konvertibilní". V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií, která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí. Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí, kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost a soustřeďují se na nově zakládaných katedrách mediální filozofie a psychologie, kde se učí jinak myslet média. [obálka Máj/Dokořán 2005]


 
  košík